Overslaan en naar de inhoud gaan

Clear Channel introduceert permanent interactief netwerk

Clear Channel voorziet 250 vakken van Near Field Communication (NFC) en Quick Response (QR).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het interactieve netwerk biedt adverteerders volgens Clear Channel een directe mogelijkheid tot interactie met passanten.

related partner content for mobile comes here

Het netwerk omvat 250 vakken op locaties in en nabij drukbezochte winkelgebieden, stations en parkeergarages in grote steden als Amsterdam, Eindhoven, Den Haag, Maastricht en Rotterdam.

De panelen worden voorzien van een permanente interactieve tag waarin een NFC chip en een QR code zijn verwerkt. Daarmee zegt Clear Channel een uniek interactief netwerk voor adverteerders te creëren. Het netwerk levert volgens Clear Channel de mogelijkheid om rapportages te maken om de effectiviteit van een campagne te meten, gebaseerd op gegevens zoals tijd, locatie (GPS), type telefoon en provider.

Clear Channel: 'Het netwerk biedt consumenten de mogelijkheid om direct te kopen, proberen, delen, zoeken, bekijken en downloaden.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in