Clear Channel introduceert permanent interactief netwerk
Het interactieve netwerk biedt adverteerders volgens Clear Channel een directe mogelijkheid tot interactie met passanten.
Het netwerk omvat 250 vakken op locaties in en nabij drukbezochte winkelgebieden, stations en parkeergarages in grote steden als Amsterdam, Eindhoven, Den Haag, Maastricht en Rotterdam.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDe panelen worden voorzien van een permanente interactieve tag waarin een NFC chip en een QR code zijn verwerkt. Daarmee zegt Clear Channel een uniek interactief netwerk voor adverteerders te creëren. Het netwerk levert volgens Clear Channel de mogelijkheid om rapportages te maken om de effectiviteit van een campagne te meten, gebaseerd op gegevens zoals tijd, locatie (GPS), type telefoon en provider.
Clear Channel: 'Het netwerk biedt consumenten de mogelijkheid om direct te kopen, proberen, delen, zoeken, bekijken en downloaden.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid