Hub Footwear claimt de stad
Het stadsleven vormt een inspiratiebron voor Hub Footwear. Het Nederlandse merk voelt zich verbonden met creatieve geesten die de stad vanuit een eigenzinnig perspectief benaderen. De eerste documentaire over Vadim en Vitaliy ging afgelopen januari in première en documenteerde hoe de twee gebouwen beklommen in Berlijn.
In opvolging van die film keert Vadim ditmaal terug naar zijn (troosteloze) geboorteplaats Novosibirsk waar het allemaal begon. ‘We zijn niet begonnen met “roofing” om alleen hoge gebouwen te beklimmen, er zit meer achter, ons doel is altijd geweest om de stad op zo’n manier vast te leggen zoals nog nooit eerder is gedaan.’
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaIn hun zoektocht naar het perfecte plaatje ontdekken Vadim en Vitaliy in de nieuwe documentaire een verlaten metrostation. De doolhofachtige tunnel vormt een nieuwe inspiratiebron om niet alleen de stad, maar ook haar ondergrondse structuur vast te leggen.
Over branded content gespoken: eerder deze week kondigde het Amerikaanse vegetarische chipsmerk Terra aan de marketing van de film Beneath the Harvest Sky op het Toronto International Film Festival financieel te ondersteunen – zonder überhaupt in de film te verschijnen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid