Overslaan en naar de inhoud gaan

Hub Footwear claimt de stad

In een vervolg op ‘Roofers Point of View’ staan de fotografen Vadim Makhorov en Vitaliy Raskalov opnieuw centraal in de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het stadsleven vormt een inspiratiebron voor . Het Nederlandse merk voelt zich verbonden met creatieve geesten die de stad vanuit een eigenzinnig perspectief benaderen. De eerste documentaire over Vadim en Vitaliy ging afgelopen januari in première en documenteerde hoe de twee gebouwen beklommen in Berlijn.

related partner content for mobile comes here

In opvolging van die film keert Vadim ditmaal terug naar zijn (troosteloze) geboorteplaats Novosibirsk waar het allemaal begon. ‘We zijn niet begonnen met “roofing” om alleen hoge gebouwen te beklimmen, er zit meer achter, ons doel is altijd geweest om de stad op zo’n manier vast te leggen zoals nog nooit eerder is gedaan.’

In hun zoektocht naar het perfecte plaatje ontdekken Vadim en Vitaliy in de nieuwe documentaire een verlaten metrostation. De doolhofachtige tunnel vormt een nieuwe inspiratiebron om niet alleen de stad, maar ook haar ondergrondse structuur vast te leggen.

Over branded content gespoken: eerder deze week kondigde het Amerikaanse vegetarische chipsmerk Terra aan de marketing van de film Beneath the Harvest Sky op het Toronto International Film Festival financieel te – zonder überhaupt in de film te verschijnen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in