Overslaan en naar de inhoud gaan

Absolut: de toekomst is aan iedereen

Volgens traditie gaat wodkamerk Absolut (weer) samenwerken met vier creatieven: het Franse multi-talent en musicus Woodkid, de Amerikaanse…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens traditie gaat wodkamerk Absolut (weer) samenwerken met vier creatieven: het Franse multi-talent en musicus , de Amerikaanse digitale media artist Aaron Koblin, de Franse haute couture ontwerper Yiqing Yin en de Braziliaanse graphic novel artist Rafael Grampá.

related partner content for mobile comes here

De samenwerkingen maken onderdeel uit van Sid Lee Amsterdams nieuwe wereldwijd (activatie)campagne Transform Today, die als doel heeft om ‘de verbinding met ieders persoonlijke creatieve geest te stimuleren en te inspireren tot een artistieke transformatie’.

Absolut werkte eerder samen met kunstenaars als Andy Warhol, Louise Bourgeois en Damien Hirst, meer recentelijk met Spike Jonze, Ellen von Unwerth en Swedish House Mafia, to name a few.

‘Transform Today is een oproep tot daadkracht – een strijdkreet om een nieuwe generatie van creativiteit te starten. Een oproep tot het loslaten van, het idee dat alles vooraf is bepaald en om zelf controle te nemen over de toekomst. Dit manifesteert onze overtuiging dat morgen nog geen feit is. Het is aan iedereen om zelf de toekomst te creëren’, zegt Jonas Tahlin, VP Global Marketing van Absolut.

De campagne en invulling ervan is te zien via op of het . Hier tonen de kunstenaars persoonlijke video’s. Vanaf november geven de artiesten hun creatieve proces bloot, zowel online als offline. Dit komt tot leven in een serie interactieve evenementen. De evenementen bieden deelnemers de kans hun eigen creatieve potentie te ontdekken via diverse media.

“Ik ben iemand die snel verveeld raakt, en ik probeer mezelf constant te overtreffen en te groeien. Deze transformatie betekent niet het ontkennen van wie je eerst was – het gaat om meer willen zijn, vernieuwend en beter,” zegt Woodkid (zie hieronder).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in