Overslaan en naar de inhoud gaan

Droga5 Europe wint Heineken-merk Strongbow

Droga5 Europe mag vanuit Londen het wereldwijde creatieve account van Heineken-merk Strongbow appelcider gaan behandelen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is de eerste grote accountwinst sinds het Amerikaanse Droga5 in juni naar Europa (Londen) kwam. .

related partner content for mobile comes here

Droga5 won in de finale van de pitch van Bartle Bogle Hegarty. Het bureau gaat met onmiddellijke ingang werken voor Strongbow en moet werken aan de naamsbekendheid en introductie van het merk buiten Groot-Brittannië.

Ceo Kevin Dundas zegt dat dit internationale account 'precies is waar we op hoopten toen we dit kantoor openden'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in