Overslaan en naar de inhoud gaan

Crowdsourcing project The Famous Grouse

Whiskymerk The Famous Grouse komt vandaag met een crowdsourcing project waarbij een interactieve sculptuur met duizenden ideeën en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De sculptuur is opgebouwd uit antwoorden van over de hele wereld op de vraag: 'Waar zou jij Famous voor willen zijn?' De antwoorden worden met een laser in aluminium strips gefreesd om daarmee een sculptuur te vormen.

related partner content for mobile comes here

Een samenwerking van 34 artiesten en ingenieurs van Marshmallow Laser Feast,Studio Roso en Ruairi Glynn gaat de wereldwijde inzendingen verwerken in de sculptuur. Verschillende ideeën en opinies moeten inzicht geven in hoe de wereld denkt over het thema ‘Famous’. Elke inzending levert een bijdrage aan het eindresultaat.

Asanka De Silva, wereldwijd verantwoordelijk voor het merk The Famous Grouse: 'Omdat The Famous Grouse een blended whisky is, heeft het merk er altijd voor gestaan om dingen bij elkaar te brengen. Natuurlijke elementen, processen en expertise van mensen creëren tezamen een wereldklasse whisky. Dit project gaat over het samenbrengen van mensen, materialen en talenten in iets unieks.'

Iedereen van 18 jaar of ouder kan vanaf vandaag meedoen met de ‘Be Part Of Something Famous’ actie, door de vraag ‘Waar zou jij Famous voor willen zijn?’ te beantwoorden via .

Op de site is het ook mogelijk om te zien hoe het kunstwerk virtueel wordt gebouwd. Op 16 september krijgt één Nederlandse deelnemer te horen dat hij of zij mag afreizen naar London om de onthulling van het kunstwerk mee te maken.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

from on .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in