Blond maakt eigen glossy met Audax


Blond Magazine is een gezamenlijk project van Audax en Femque van Geffen en Janneke Droge, de twee oprichtsters en ontwerpers van Blond. Hoofdredacteur is Sandera Krol, voormalig hoofdredacteur van Marie Claire en momenteel van Vriendin.
Audax prijst de glossy aan als 'een echt feelgood magazine, speciaal gemaakt voor de feestdagen en met een zeer hoog bewaargehalte.' De eerste uitgave van 116 pagina's verschijnt op 23 oktober en heeft als thema 'Colour your life'. Blond oprichtsters Femque en Janneke geven hiervoor een inkijkje in hun leven en inspiratiebronnen, en delen hun favoriete stekjes. Uiteraard is het ook het design van Blond in het hele tijdschrift te vinden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMarieke Cambeen (Audax Publishing): “Wij geloven in de kracht van sterke merken. Blond is een sterk merk en past als tijdschrift uitstekend bij Audax.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid