The Post Online en De Nieuwe Pers fuseren
De Nieuwe Pers gaat op in de website The Post Online. Door het samengaan van de digitale media-ondernemingen 'ontstaan verdere kansen voor…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
DNP, een doorstart van dagblad De Pers, trok begin dit jaar internationaal aandacht door via een app en website persoonlijke abonnementen op journalisten mogelijk te maken. Dit systeem blijft behouden.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
The Post Online werd eind 2012 opgericht door Bert Brussen en Mark Koster als opiniërende nieuwssite. De website heeft nu naar eigen zeggen gemiddeld 260.000 unieke bezoekers per maand. Volgens Brussen zal The Post Online gaan experimenteren met betaalde artikelen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBrussen en Koster houden in de nieuwe samenwerking de redactionele leiding over TPO, met Brussen als hoofdredacteur. Jan-Jaap Heij van DNP wordt uitgever.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid