7,8 miljoen Nederlandse gebruikers Facebook


6 miljoen Nederlanders gebruiken het sociale netwerk via mobile devices. 4,6 miljoen doen dit dagelijks via hun smartphone of tablet. Hiervoor waren gebruikscijfers altijd gebaseerd op schattingen van onderzoeksbureaus.
‘Mobiel is de nieuwe tv’
Arno Lubrun (Director Facebook Benelux): 'CMO’s willen weten waar hun audience zit. Met deze cijfers willen we laten zien dat Facebook een groot bereik heeft op de mobiel. Mobiel is de nieuwe tv. Met 6 miljoen mobiele gebruikers hebben we 2 keer zoveel bereik als een populair televisie programma als The Voice of Holland. Daarnaast kunnen we door de targeting mogelijkheden relevantie en waarde bieden. Een ijsmerk met een nieuwe android app kan bijvoorbeeld targetten op haar doelgroep nabij het strand met een Android telefoon en deze op de dag dat het mooi weer is bereiken.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSLees meer mobile nieuws op MobileMarketing.nl
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid