
‘Nederland anno nu wordt gelukkiger van andere dingen dan de allergrootste auto of het meest luxe jacht. We willen iets betekenen voor een ander. Dat maakt niet alleen die ander gelukkig, maar ook onszelf. Het ontbreekt ons echter vaak aan tijd, ideeën en vooral geld om dit te doen. En daar is een mooie rol voor de Staatsloterij weggelegd’, zegt Marcel Ribbens, marketing director van de Staatsloterij.
De Staatsloterij richt zich dus op ‘Nederland gelukkig maken met geld’, enerzijds met ‘de grootste prijzenpot van alle Nederlandse loterijen’ en anderzijds ‘door met geld niet alleen iets moois voor jezelf, maar ook voor anderen te doen’.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDW
Campagne
De campagne ‘Veel geluk’ is een landelijke en geïntegreerde campagne waarmee het gedachtegoed geïntroduceerd wordt. TVC, radio, print, online, social media, PR, POS en DM worden ingezet.
De lancering van deze campagne wordt gevoed door een grootschalig onderzoek naar de beleving van geluk van Nederlanders. In volgende campagnes spelen inspiratie en experimenten op ieder niveau altijd een rol.
Onderdeel van de campagne is een Gelukspeiling (‘Wie zou u gelukkig maken als u de Staatsloterij wint, en waarmee?’) en er komt ook elk halfjaar een onderzoek naar de relatie tussen geld en geluk en de ‘geluksbeleving’ van Nederland in de Geluksbarometer.
Credits
Staatsloterij: Michiel Clarijs, Mariska Rouwendal, Kim van Dusseldorp, Marcel Ribbens
Bureau: Lemz
Productiemaatschappij: 100% Halal
Regisseur: Johan Kramer
D.O.P.: Wouter Westerdorp
Editor: Annelien Wijnbergen en Brian Ent
Muziek: Sizzer
RTV: Fatima Engelhard
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee