Hyves werkt samen met Young Advertising


Hyves bereikt 400.000 bezoekers in de leeftijd van 6 t/m 12 jaar per maand op de website, en 200.000 op Hyves Mobiel. In de leeftijd van 12 t/m 15 jaar heeft Hyves een bereik van respectievelijk 120.000 en 59.000 bezoekers.
Remco Bos, directeur Hyves: ‘De samenwerking sluit aan bij onze positionering van Hyves als kids & jongerenplatform.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSLennaert Schuijt van Young Advertising: ‘Hyves is nog steeds een prachtig merk en erg populair onder de doelgroep kids tot 13 jaar. Mensen onderschatten dat vaak maar wij laten dat heel graag zien aan de hand van campagneresultaten.’
Eerder deze maand kondigde het blogbroertje van Hyves, Upcoming, aan met Adfactor samen te werken op het gebied van native advertising; dat zijn advertenties die nauw aansluiten bij de online content, zoals toplijstjes, reviews, tutorials of andere vormen van content gemaakt door de website zelf.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid