Overslaan en naar de inhoud gaan

Thema 24 uur van de Reclame 2013: 'THE NEXT LEVEL' - update

Hoofdvraag op 7 november is: 'Hoe gaan we creativiteit op een effectieve manier verbinden met de voortrazende ontwikkelingen in de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Die vraag wil de organisatie op verschillende manieren (laten) beantwoorden. Afgelopen dinsdag werden de eerste contouren van het programma reeds geschetst tijdens een bijeenkomst met ruim 40 sponsoren en partners.

related partner content for mobile comes here

Het programma omvat, naast een interessant programma voor studenten met praktijkcases, een inspiratieprogramma met key note speakers van internationaal niveau.

Daarnaast worden onder meer de resultaten van de marketingstudie 'Marketing2020 – Organizing for Growth' gepresenteerd. De studie is een initiatief van Effective Brands, Spencer Stuart en BVA.

Net als vorig jaar worden de Effie Awards ’s avonds uitgereikt. Tegelijkertijd wordt een documentaire van het winnende werk uit Cannes getoond, toegelicht door experts uit het vak.

Beter goed gejat
Het thema van de komende editie van De 24 uur van de Reclame, 'THE NEXT LEVEL', wordt al sinds geruime tijd gevoerd door de Jonge Honden, de stichting die jong reclametalent de kans geeft om zichzelf te laten zien: 'Jonge Honden Next Level'.

Ondanks dat daar geen overleg over is geweest, is het bestuur van de Jonge Honden niet boos, verdrietig of teleurgesteld. Bestuurslid Marlies Touw: 'Daar kunnen we moeilijk over doen, maar dat is niet nodig. Het bewijst maar weer eens dat de Jonge Honden vooroplopen op de gevestigde orde en dat is alleen maar goed. Je hebt gewoon goede jonge creatieven nodig. Als ze meer willen weten, kunnen ze altijd bellen.'

Het 24 uur durende evenement, dat dit jaar plaatsvindt op 7 november, zal worden gehouden in de Beurs van Berlage. De 24 uur van de reclame is een initiatief van de VEA en BVA. RTL is hoofdsponsor.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in