Thema 24 uur van de Reclame 2013: 'THE NEXT LEVEL' - update
Die vraag wil de organisatie op verschillende manieren (laten) beantwoorden. Afgelopen dinsdag werden de eerste contouren van het programma reeds geschetst tijdens een bijeenkomst met ruim 40 sponsoren en partners.
Het programma omvat, naast een interessant programma voor studenten met praktijkcases, een inspiratieprogramma met key note speakers van internationaal niveau.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDaarnaast worden onder meer de resultaten van de marketingstudie 'Marketing2020 – Organizing for Growth' gepresenteerd. De studie is een initiatief van Effective Brands, Spencer Stuart en BVA.
Net als vorig jaar worden de Effie Awards ’s avonds uitgereikt. Tegelijkertijd wordt een documentaire van het winnende werk uit Cannes getoond, toegelicht door experts uit het vak.
Beter goed gejat
Het thema van de komende editie van De 24 uur van de Reclame, 'THE NEXT LEVEL', wordt al sinds geruime tijd gevoerd door de Jonge Honden, de stichting die jong reclametalent de kans geeft om zichzelf te laten zien: 'Jonge Honden Next Level'.
Ondanks dat daar geen overleg over is geweest, is het bestuur van de Jonge Honden niet boos, verdrietig of teleurgesteld. Bestuurslid Marlies Touw: 'Daar kunnen we moeilijk over doen, maar dat is niet nodig. Het bewijst maar weer eens dat de Jonge Honden vooroplopen op de gevestigde orde en dat is alleen maar goed. Je hebt gewoon goede jonge creatieven nodig. Als ze meer willen weten, kunnen ze altijd bellen.'
Het 24 uur durende evenement, dat dit jaar plaatsvindt op 7 november, zal worden gehouden in de Beurs van Berlage. De 24 uur van de reclame is een initiatief van de VEA en BVA. RTL is hoofdsponsor.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid