Overslaan en naar de inhoud gaan

Meeder en Kokke beginnen The Artisans

Jilt Meeder en Bart Kokke (ex-isobar) zijn het digitale productiehuis The Artisans begonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Creative director Meeder en account director Kokke willen bureaus en merken zonder vast bureau ondersteunen bij het digitale productieproces door in de conceptfase aan tafel te zitten en vervolgens de executie te verzorgen. Dit doen ze met een vaste groep partners op het gebied van creatie, development, film, fotografie en geluid.

related partner content for mobile comes here

Kokke licht toe: 'We gaan in de conceptfase al van start en doen dan een interpretatie op het idee of hetgeen er al ligt en verzorgen daarna de gehele technische realisatie onder de vlag van het bureau of merk. Je zou het een ‘digital plugin’ kunnen noemen.'

The Artisans zullen zich naast de bureauwereld ook op de mode-industrie gaan richten. Meeder: 'We hebben de afgelopen tijd veel werk voor de Bijenkorf gemaakt. Dat is heel goed bevallen en mode vereist een andere benadering dus gaan we fashion naast advertising als apart onderdeel bedienen.'

Beiden zijn afkomstig van Isobar. Meeder werkte eerder bij Proximity, Eigen Fabrikaat en Red Urban. Kokke was werkzaam bij Ubachs Wisbrun, FHV/BBDO en Achtung!.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in