Overslaan en naar de inhoud gaan

Imago Haren lijdt niet onder Facebookrellen

De Facebookrellen hebben Haren uiteindelijk geen kwaad gedaan. Het heeft er een hogere naamsbekendheid aan overgehouden. Bovendien blijkt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit onderzoek door de Hanzehogeschool Groningen, dat onder verantwoordelijkheid van Lector Marketing Karel Jan Alsem is gehouden.

related partner content for mobile comes here

Haren wordt de rellen niet nagedragen, aldus Alsem tegenover BNR Nieuwsradio: ‘Ze zeggen af en toe letterlijk in onze enquête: dit had overal kunnen gebeuren.’ Een klein gedeelte van de mensen is zelf positiever over Haren gaan denken na de rellen. ‘Misschien omdat ze hebben gezien dat Haren en mooie omgeving is om in te wonen.’

Haren zou verder kunnen profiteren van de toegenomen bekendheid, aldus Alsem. ‘Ik denk dat de beleidsmakers kunnen profiteren door nu het merk Haren te laden met goede dingen. Drie jaar geleden waren we nog groenste gemeente van Nederland. Dat kun je gebruiken.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in