
Dat blijkt uit onderzoek door de Hanzehogeschool Groningen, dat onder verantwoordelijkheid van Lector Marketing Karel Jan Alsem is gehouden.
Haren wordt de rellen niet nagedragen, aldus Alsem tegenover BNR Nieuwsradio: ‘Ze zeggen af en toe letterlijk in onze enquête: dit had overal kunnen gebeuren.’ Een klein gedeelte van de mensen is zelf positiever over Haren gaan denken na de rellen. ‘Misschien omdat ze hebben gezien dat Haren en mooie omgeving is om in te wonen.’
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPHaren zou verder kunnen profiteren van de toegenomen bekendheid, aldus Alsem. ‘Ik denk dat de beleidsmakers kunnen profiteren door nu het merk Haren te laden met goede dingen. Drie jaar geleden waren we nog groenste gemeente van Nederland. Dat kun je gebruiken.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee