Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Nieuwsmerken zijn relevanter dan ooit’

Blijft er iets over van het nieuwsmerk nu de berichtgeving versnippert en de afzender vervaagt, schreef Adformatie eerder. Drie uitgevers…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In het artikel werd de ontwikkeling beschreven dat op Facebook Instant Articles en Twitter, maar ook op Blendle, lezers hun nieuws per artikel consumeren. Dat is gunstig voor de platforms die met de rijke content hun bezoekers zo lang mogelijk proberen vast te houden. Maar er zijn ook gevaren: het contentproducerende medium versnippert en de afzender dreigt minder duidelijk te worden. Platforms als Facebook lijken niet langer het doorgeefluik te willen zijn, maar de eindbestemming. Wat vinden drie uitgevers van – traditionele − nieuwsmedia (De Persgroep, NRC Media en De Telegraaf) van deze ontwikkeling?


Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in