Overslaan en naar de inhoud gaan

Ronald Bouwman salesmanager ad sales bij NRC Media

Hij begint op 7 maart.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Hiervoor werkte hij als salesdirector bij Adfo Groep. Als salesmanager rapporteert Ronald Bouwman rechtstreeks aan commercieel directeur Madelon Hoekstra-Fortuin. In zijn functie van salesmanager is hij eindverantwoordelijk voor de commerciële proposities van NRC – zowel op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie als Merken&Diensten.

related partner content for mobile comes here

Bouwman begon zijn carrière in 1995 bij VNU, daarna heeft hij bij verschillende bedrijven in de mediasector gewerkt. Tot voor kort was hij salesdirector bij Adfo Groep. Daarvoor was hij salesmanager bij het ANP.

Madelon Hoekstra-Fortuin: ‘&;De strategie van NRC rust op drie pijlers: blijven investeren in papieren producten, de digitale activiteiten verder uitbouwen en het merk NRC verder vermarkten. Met Ronald halen we een professional in huis met een zeer brede ervaring  op het gebied van print, online en branded content, en met een groot netwerk. Met zijn persoonlijkheid, kennis en ervaring gaat hij onze propositie richting adverteerders en mediabureaus nog sterker maken.’

Ronald Bouwman: &;Ik hou van de redactionele kwaliteit van NRC en het overbrengen van deze USP naar de adverteerders. Adverteerders die de hoogopgeleide, kapitaalkrachtige doelgroep willen bereiken kunnen niet om NRC heen. NRC is ver gevorderd met de digitale transitie en speelt steeds beter in op de digitale behoefte van de consument. De consument wil immers de duiding die NRC biedt lezen op het door hen gewenste moment en op het door hen gewenste device.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in