Overslaan en naar de inhoud gaan

Insight VEED Awards vanaf nu open voor inzendingen

Youtubers kiezen voor het eerst zelf wat zij de beste influencer campagne van het afgelopen jaar vonden.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Marketeers en bureaus kunnen vanaf vandaag hun cases insturen voor de ‘Beste Brand Influencers Campagne 2015’ award. Dit is een vakprijs waarbij de YouTubers zelf kiezen wat zij de beste influencer campagne van het afgelopen jaar vonden. Het is voor het eerst dat YouTubers in Nederland zelf hun voorkeur mogen uitspreken. 

related partner content for mobile comes here

Alle landelijke campagnes die in 2015 zijn gevoerd en waarin een influencer een belangrijke rol speelde, kunnen worden ingestuurd. De bekendmaking van de winnaar vindt plaats op 8 april tijdens de Insight VEED conferentie over influencers, storytellers en social media. De deadline voor inzenden is 18 maart. Op 25 maart wordt de shortlist met de top 10 cases bekendgemaakt.

Het VEED festival werd een paar jaar geleden opgericht om bezoekers in staat te stellen hun favoriete Youtubers te ontmoeten. Dit jaar is het festival uitgebreid met een dag voor marketing professionals, Insight VEED. Tijdens dit festival delen influencers hun visie op de wereld van content en gaan ze met tradionele marketeers in discussie over de toekomst van content.

Zo zal Giel Beelen vertellen welke lessen hij als tradionele mediamaker heeft geleerd door een jaar lang de YouTube-wereld in te duiken. Eva Ruiz, Head of Brand & Marcom bij Vodafone, zal haar ervaringen delen met het samenwerken met influencers. Humberto Tan is moderator van de conferentie.

Kijk voor informatie, het programma en kaartverkoop.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in