Overslaan en naar de inhoud gaan

Op de grens met 5 'seksistische' Suitsupply-campagnes

Het is het Nederlandse pakkenmerk opnieuw gelukt om de nodige tongen los te maken op social media.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In de frisse lentecampagne &;Toy Boys&; worden enkele mannelijke modellen afgebeeld ter grootte van Barbie-poppen en hangen sommigen op wel &;heel bijzondere&; plekken rond. Zo schuwt het pakkenmerk &;naakt en provocatie&; niet en mogen de mannetjes rondhangen bij de borsten en billen van enkele schaars geklede dames.

related partner content for mobile comes here

;16 TOY BOYS

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Niet iedereen is echter te spreken over de &;sexy&; campagne. &;Walgelijk&;, noemen . Daarnaast wordt Suit Supply beschuldigd van &;seksisme&; en zou de campagne vrouwen &;objectificeren&;.

Het is echter niet de eerste keer dat het pakkenmerk dergelijke beschuldigingen naar zich toegeworpen krijgt. Zo ontving de Reclame Code Commissie in 2010 en werden enkele billboards van Suit Supply vorig jaar .

Een selectie spraakmakende Suit Supply-campagnes:

5. Toy Boys (2016)

4. Spring Summer (2014)

3. Fits like skin (2011)

2. Supply into the blue (2015)

1. Shameless (2010)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in