Overslaan en naar de inhoud gaan

TBWA maakt geinige pre-roll voor Aegon

Het bureau liet zich overduidelijk inspireren door de prijswinnende Geico-campagne 'Unskippable'.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In de video confronteert een adviseur de kijker op een verrassende manier met zijn of haar online kijkgedrag. Vervolgens roept hij op om deze voor één keer links te laten liggen en in je geldzaken te duiken met een gratis Aandacht-gesprek.

related partner content for mobile comes here

De pre-roll campagne ligt in lijn met de . De verzekeraar heeft met de campagne als doel om &;consumenten bewuster te maken van hun financiële toekomst&;.

Campaign of the Year

De vorm van de campagne doet sterk denken aan ‘’, de pre-roll campagne van de Amerikaanse verzekeringsmaatschappij Geico. Waar Geico echter zijn best deed om kijkers niet door te laten klikken, probeert Aegon zijn kijkers juist te begeleiden naar hun eigen platform.

Eind januari riep de Geico-campagne zelfs uit tot ‘’. Eerder in 2015 won de pre-roll campagne onder andere de ‘Film Grand Prix’ tijdens de Cannes Lions.

De Aegon-campagne is sinds 15 februari online te bekijken:

Credits
Creatie: TBWA\NEBOKO
Productie: Vidiboko
Post-productie: De Stomerij
Sounddesign: Amp Amsterdam
Verantwoordelijk bij Aegon: Esther Oostrom, Nicoline den Boogert, Otto van der Harst

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in