Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de finalisten voor de Dutch Marketing Awards

Op 31 maart worden de prijzen uitgereikt.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De vakjury koos de finalisten in de categorieën Marketing Launch of the Year, Marketing Next of the Year, Marketing Company of the Year en Internal Branding Company of the Year.

related partner content for mobile comes here

Naast deze vier Awards worden op 31 maart tijdens de Dutch Marketing Awards ook de Marketing Thesis of the Year, de Marketing Talent of the Year en de bekend gemaakt. 

Finalisten Marketing Launch of the Year

De jury: ‘Deze organisaties inspireren met een onderscheidende introductie in de Nederlandse markt met aantoonbaar goede (begin-)resultaten. Duidelijke succeskenmerken van deze categorie zijn: creativiteit in strategie, unieke klantwaarde, groeiend marktaandeel, “high ideals”, gezamenlijke waarde creatie en vernieuwing in marktsegment of productcategorie.’

1.            Bux

2.            Vandebron

3.            Westwing

Finalisten Marketing Next of the Year

‘De volgende organisaties hebben de afgelopen jaren laten dat nieuwe initiatieven vernieuwing in een markt kunnen realiseren met een heel sterk concept dat vervolgens merkwaardig in de markt wordt gezet. Het grootste compliment voor de categorie next is dat de vernieuwende initiatieven door anderen gekopieerd worden en zo een echt nieuw segment creëren. Bij deze finalisten is dat zeker het geval’, aldus de jury.

1.            Dopper

2.            Hellofresh

3.            Travelbird

Finalisten Marketing Company of the Year

Over deze finalisten zegt de jury: ‘Binnen deze organisaties speelt marketing al jaren een duidelijke, leidende rol in het bepalen van visie, strategie en bedrijfsvoering. De organisaties worden door anderen als voorbeeld gezien.’

1.            De Bijenkorf

2.            Hunkemöller

3.            Ikea

Finalisten Internal Branding Company of the Year

Deze organisaties tot slot hebben volgens de jury ‘aantoonbaar effect geboekt met internal branding, zowel intern als in de markt. Ze laten zien dat het waarmaken van beloftes door medewerkers belangrijker is dan slechts het roepen ervan. Ze hanteren een consistente aanpak om het merk van binnenuit tot leven te brengen en te borgen in de organisatie.’

1.            Coolblue

2.            Jumbo Supermarkten

3.            Korps Mariniers

Op 31 maart reiken NIMA, Adfo Groep, PIM, MAN en MEC de uit. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in