
Het gaat om de merken Brinta, Heinz, Karvan Cevitam, Koninklijke De Ruijter, Roosvicee, Venz en Wijko. Uitzondering is het merk Honig. Dat blijft bij bureau DEAR.
Marketing director Erik Kasper van Heinz: 'We hebben onze keuze grotendeels laten bepalen door onze ervaringen in de eerdere samenwerking met Being There. Ons merkportfolio vraagt om een brede benadering, waarin de versterking van de A-merken, activatie en de winkelvloer een rol spelen. Being There heeft die breedte in huis.'
Olivier Koning, managing director Being There: 'Bij dit bureau houden we van oudsher van dit soort mooie, sterke foodmerken. Het jaar kon wat ons betreft niet beter beginnen.'
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensIn het voorjaar van 2015 werd bekend dat Heinz Kraft Foods zou overnemen. De bedrijven zijn daarna gefuseerd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee