Overslaan en naar de inhoud gaan

Oekraïens ijshockeyteam steelt de show in nieuwe Sportlife-campagne

De commercial moet het echte Sportlife-gevoel naar boven brengen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

tekent voor de realisatie van de campagne.

related partner content for mobile comes here

In de campagne ‘Unexpected Freshness’ neemt een kleurrijk ijshockeyteam de supermarkt over om klanten te laten zien waarom ze de nieuwe -pot moeten kopen. Uiteraard volledig gestoken in bijpassende Sportlife-outfit.

Thuiskomen

&;De campagne moet voor iedereen bij Sportlife voelen als thuiskomen’, aldus , marketing manager bij Cloetta voor Sportlife. ‘We zetten hiermee de merkpositionering van Sportlife op een herkenbare manier in de markt.’

Naast de televisiecommercial, worden enkele korte spin-offs gelanceerd die als pre-roll online kunnen worden ingezet.

De campagne is sinds 22 februari te zien op televisie en online:

Credits
Creative agency: INDIE Amsterdam
Client: Cloetta; Maaike Maagenberg, Bob Postma, Marjolein Groeneveld
Animatie titels Rens Wegerif
Production Company Annomann
Director Jeroen Annokkeé
Producer Robbert Aschermann
Editor Kapsalon, Marc Bechtold
Post-Production company Crabsalad, Laurens Orij
Geluid Sauvage Sound, Michael Sauvage
Music De Geluiderij, Sander Baas

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in