Overslaan en naar de inhoud gaan

Vluchtelingencrisis centraal in nieuwe campagne Trouw

De campagne laat het vluchtelingenprobleem zien vanuit drie verschillende perspectieven. Vanuit de tegenstander, de voorstander en de…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Kokoro Amsterdam maakte de campagne. ​Merlijn van Vliet, creative director copy licht toe: &;Mensen hebben snel een mening klaarliggen. Vooral over een onderwerp als de vluchtelingencrisis. Maar wat als we door de ogen van een ander zouden kunnen kijken? Wat als we hun verhaal zouden kunnen zien en voelen, zouden we dan gaan twijfelen aan onze eigen waarheid? Een mooie maar vooral belangrijke boodschap waar we hopelijk weer een hoop nieuwe harten mee gaan veroveren voor Trouw.’

related partner content for mobile comes here

Florianne Harmsen, marketingmanager Trouw: &;Trouw geeft de lezers verdieping door een onderwerp vanuit alle perspectieven te belichten. Zo kan de lezer zijn eigen mening vormen zonder dat hij opgedrongen wordt.’

De commercial wordt ondersteund door een printuiting en een radiocommercial die in dezelfde lijn liggen.


Credits
Verantwoordelijk bij Trouw/Persgroep: 
Marketingmanager: Florianne Harmsen
Projectmanager: Joanne Zijlmans 
Projectmanager: Annemarie Gibcus
Hoofdredacteur: Cees van der Laan 
Commercieel directeur: Erik Roddenhof

Verantwoordelijk bij Kokoro Amsterdam
Strategie: Rik Heijmen
Creatie: Yvo de Lange, Henk Oortwijn
Creatieve Directie: Merlijn Van Vliet, Wouter Vanhaeren
CSD: Frieda Ulsamer de Waard
Projectmanager: Valery Story

Verantwoordelijk bij productiemaatschappij/Beeld & geluid
Productiemaatschappij: Bonkers
Regie: Bram Schouw
Productie: Saskia Kok/Jan Jinek
DP: Jasper Wolf
Editing: Kapsalon
Postproductie: Crabsalad
Audioproductie: Big Orange
Sounddesign: Soundcircus
Voiceover: Barry Atsma

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in