Overslaan en naar de inhoud gaan

NS laat zich netjes afzeiken in jaarverslag ‘met een knipoog’

‘De treinen die op tijd rijden gaan altijd ergens anders heen‘
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het is toch elk jaar weer een uitdaging. Hoe maak je iets leuks van zoiets saais en degelijks als het jaarverslag. De , toch bepaald geen love brand, koos voor een ‘gewaagde strategie’. Het liet  cabaretiers Vincent Bijlo en dominee Gremdaat samen met spoken word artiest Micky Wo in een video terugblikken op 2015.

related partner content for mobile comes here

Vrije hand

Relatief veilige comedians, maar toch. Volgens communicatiedirecteur Bartho Boer kregen de critici volledig de vrije hand en was er geen regie op de boodschap. ‘Dat zie je ook wel terug in de video’s. Vincent Bijlo is behoorlijk kritisch over het aantal treinen dat op tijd rijdt en over de vertrokken topman.’ Bijlo: &;Als je met de trein gaat, krijg je vierhonderd keer te horen dat je niet moet vergeten uit te checken en hun eigen topman vergeten ze te ontslaan. ‘ Boer: ‘Je bent met zo’n jaarverslag aan allerlei strenge regels gebonden. Daar is niemand in geïnteresseerd, behalve een enkele financiële stakeholder. We wilden alle kritiek die er is ook een beetje met een knipoog benaderen.’ 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in