Overslaan en naar de inhoud gaan

MonitoringMonday: #Suitsupply, Twittergifjes & Facebookemoties

Wat gebeurde er vorige week op sociale media?
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

op sociale media. Suitsupply en Knab werden veel besproken, maar is dat positief of niet? En Twitter en Facebook werken aan nieuwe features, waar we natuurlijk van alles van vonden.

related partner content for mobile comes here

SuitSupply

Ophef! Niet voor het eerst vonden social media gebruikers de campagne van Suitsupply . Wat doen we dan? De campagnefoto’s twitteren en instagrammen. Honderden foto’s werden gedeeld de afgelopen week. Lijkt me prima nieuws voor Suitsupply, want dat maakt het bereik alleen maar groter.

Twittergifjes & Facebookemoties

Twitter lanceerde gif’jes en Facebook lanceerde de langverwachte reactions (de dislike-knop). We waren eigenlijk hartstikke positief over beide features. Activiteit en sentiment van Facebooks reactions:

Activiteit en sentiment van Twitters gif’jes:

Knab

Een lolletje van Knab deze week op Twitter. . Vraag is: gaan we niet te ver met onze webcaregrappen? Zitten de volgers van een bank op dit grappenmakerij te wachten?


Tot slot nog twee interessante onderzoeken. ITDS, adviesbureau voor verzekeraars, . Daarnaast verscheen er over positieve content, dat een groter bereik heeft dan negatieve content. Kortom, stay positive!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in