Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma/SBS en Adfactor gaan samenwerken in digital advertising

De samenwerking is per direct begonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De twee partijen buindelen hun krachten, waarbij Adfactor digital advertising oplossingen verkoopt op het netwerk van Sanoma en de inventory van Adfactor beschikbaar komt via het programmatic trading platform van Sanoma/SBS.

Adfactor is gespecialiseerd in contentmarketing en premium display advertising, Sanoma/SBS heeft als crossmediale aanbieder een grote positie op het gebied van programmatic marketing en audience targeting.

Het blijft gewoon mogelijk om digital (native) proposities direct bij Sanoma/SBS in te kopen. Hetzelfde geldt voor de programmatic inkoop via Adfactor. 

Stefan Havik, director Marketing & Advertising Sanoma: &;Het portfolio en de expertise van Sanoma/SBS en Adfactor vullen elkaar goed aan. De kracht van deze combinatie biedt zeker meerwaarde voor adverteerders. Sanoma faciliteert Adfactor met de programmatic netwerkinrichting en maakt de inkoop van relevante audiences mogelijk: remarketing van contentcampagnes en audiences gedestilleerd uit het Adfactor-netwerk, zoals early adopters.&;

Phileas Fox, directeur Adfactor: &;De samenwerking met Sanoma is voor ons van strategische aard. We breiden ons aanbod uit met de populaire vrouwenplatformen en kanalen met zeer getalenteerde contentmakers. Hiermee kunnen we onze positie verstevigen als contentmarketingspecialist.&;
 

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in