Hoe Mofibo Nederlanders aan een nieuwe manier van lezen wil helpen
Een interview met ceo van de digitale leesdienst, Morten Strunge: ‘We spreken een nieuwe doelgroep aan.'
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/04ca0d9c-3b3a-53a7-b9cf-4dc910659e70/article/32/6d/326dc064-cd65-4725-8a39-b5c2d7aec189/opening_image/opening_image_pro_hero/mortenstrunge.jpg)
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/04ca0d9c-3b3a-53a7-b9cf-4dc910659e70/article/32/6d/326dc064-cd65-4725-8a39-b5c2d7aec189/opening_image/opening_image_pro_hero/mortenstrunge.jpg)
Het Deense Mofibo noemt zich de Spotify voor boeken lezen. De digitale leesdienst heeft als missie lezen makkelijker maken. En ondertussen alles te weten te komen over het leesgedrag van de consument. Want de data zijn het businessmodel, vertelt ceo Morten Strunge.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid