Overslaan en naar de inhoud gaan

Matthijs Moeken: ‘Executie is veel belangrijker dan het grote idee’

De voormalig Jumbo-man vindt dat we executie veel te veel afraffelen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Matthijs Moeken, tot de zomer cmo bij supermarktketen Jumbo, vindt dat we executie in marketing en communicatie tot nummer één moeten verheffen. Dat zegt hij in een interview met Tijdschrift voor Marketing, naar aanleiding van zijn nominatie voor de titel Marketeer of the Year 2016. ‘Kijk’, zegt Moeken, ‘in marketing hebben we het altijd eindeloos over concepten en ideeën. Die worden verheven tot het haakje waar we alles aan ophangen. En wat doen we daarna? We besteden niet voldoende budget aan de uitvoering, de production value. Eigenlijk raffelen we de executie van dat grote idee af.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in