Overslaan en naar de inhoud gaan

Toetjesinnovatie Mona: Intense Vla

Uit onderzoek van Mona blijkt dat er behoefte is aan een exclusieve vla-lijn, gericht op pure verwennerij.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Mona, het merk van FrieslandCampina, heeft een luxe variant aan zijn vla-assortiment toegevoegd onder het submerk Mona Intense Vla. Het submerk behelst vooralsnog de drie smaakvarianten Pure Chocolade, Rijke Vanille en Chocolade Hazelnoot. De toetjesmaker: &;Uit onderzoek van Mona blijkt dat er behoefte is aan een exclusieve lijn, gericht op pure verwennerij. Daarom komen we nu met een luxe en rijke variant.&;

related partner content for mobile comes here

Mona voorziet ook een ander gebruiksmoment van deze luxere vla&;s dan het gebruikelijke toetjesmoment: &;Intense Vla is niet alleen lekker na het eten, maar ook op een ander moment van de avond als je jezelf even echt wilt verwennen.&;

Mona omschrijft het product als een stevige vla, gemaakt voor fijnproevers, gemaakt van eersteklas ingrediënten en Nederlandse weidemelk.

Emilie Heesters, Brand Leader van Mona, zegt dat voor de variant Rijke Vanille vanillestokjes en vanille-extract uit Madagaskar zijn gebruikt. Heesters: &;In de chocolade variant zit echte chocolade. Intense Vla is als premium product een toevoeging op het bestaande toetjesrepertoire van pudding, mousse, yoghurt en kwark.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in