Overslaan en naar de inhoud gaan

Door de keurmerken het bos niet meer zien

Het aantal keurmerken neemt geweldig toe. Ook voor duurzaamheid. Ik geloof evenwel niet in keurmerken. Niet als het om gezondheid gaat. En…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wel geloof ik in merken.

related partner content for mobile comes here

Je bouwt een sterk duurzaamheidsmerk door je 'reason to believe' voor de topkwaliteit van je product te halen uit het feit dat je duurzaam bent. Bijvoorbeeld Triodos Bank. Zij tonen aan dat hun hoge rendement geen toeval is: duurzame bedrijven, waar zij in beleggen, presteren ook economisch superieur.

Net zoals een duurzame koffie beter smaken moet òmdat die duurzaam geteeld is. En niet ondanks.

Tomaten uit de Nederlandse kas zijn niet voor niets de lekkerste (zo blijkt keer op keer uit smaaktests). Ze worden met de allergrootste zorg geteeld. En diezelfde zorg, zorgt ook voor onze gezondheid en het milieu. Vanzelfsprekend.

De Nederlandse teler is in het gebruik maken van moderne technologieën veel verder dan zijn buitenlandse concurrent (meestal uit Spanje). Door die opperste zorg, krijgt hij niet alleen de lekkerste tomaat, maar is hij ook in staat gezondere (zonder gifresiduen) en CO2 gunstigere producten af te leveren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in