Overslaan en naar de inhoud gaan

DME 2008 gecanceld

Het Digital Marketing Event (DME), vorig jaar voor het eerst georganiseerd door Emerce en Eventex, gaat dit jaar niet door.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het (DME), vorig jaar voor het eerst georganiseerd door en , gaat dit jaar niet door.

related partner content for mobile comes here

De twee partijen zijn uit elkaar. Reden: ruzie over wie er nu eigenaar is.

Gijs Vroom, uitgever Emerce: 'Er zijn zakelijke gesprekken geweest en daar zijn we niet uitgekomen.'

Eventex presenteerde zich voor DME 2008 als enige organisator. Daar was Emerce het niet mee eens: het blad was immers mede-eigenaar van het merk.

VNU Media wilde vervolgens dat Eventex geen gebruik meer zou maken van het merk, de en het concept, en stapte naar de rechter.

De rechtbank in Haarlem vroeg de partijen er toch samen uit te komen, vanwege een clausule die beide partijen verbiedt alleen met het evenement door te gaan .

Dat is niet gelukt. Gevolg: geen van beide partijen mag nu doorgaan met het evenement, of mag de naam voeren. .

werd gehouden in de RAI, het evenement bestond uit een beurs en een aantal sessies over online marketingonderwerpen als traffic, webdesign en analyse.

Emerce heeft zich nu als mediapartner gecommitteerd aan de , georganiseerd door MarketingTribune, MarketingFacts en het MEC (Marketing Executive Center).

Volgend jaar wil Emerce weer zelf aan de slag met een onlinemarketingevenement, maar wel iets heel anders dan DME. Een naam die rond gaat is 'Online Marketing Summit'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in