Overslaan en naar de inhoud gaan

Televizier.nl: praten over televisie

Avro's programmablad Televizier lanceert deze week de vernieuwde website www.televizier.nl, inclusief social networkcomponent en online…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Avro's programmablad Televizier lanceert deze week de vernieuwde website , inclusief social networkcomponent en online tv-gids.

related partner content for mobile comes here

Bezoekers kunnen met elkaar praten over televisieprogramma's, kijktips geven en ontvangen, 'buddies' worden met andere kijkers en fans, nieuwsberichten lezen en tv-recensent worden. Als je maar vaak genoeg op de site post, kun je uitgroeien tot 'superfan'. Recensies van superfans worden in het blad Televizier geplaatst.

Op Televizier.nl vind je daarnaast achtergrondinformatie over amuserende tv-programma's, een online tv-gids en tips.

Door de toename van het aantal digitale zenders is volgens de Avro de behoefte van de consument om gegidst te worden, gegroeid en veranderd. 'Televisie kijken is een activiteit die verbroedert en emoties oproept. Door online een plek te creëren waar deze emoties en ervaringen gedeeld worden, bieden we een nieuwe manier om mensen te gidsen. Bovendien moet het een gezellige plek zijn om te praten over je favo-riete tv-programma; de online koffieautomaat zeg maar', aldus Barbara van der Veen, marketing manager Televizier.

De site ziet er gelikt uit, maar ik mis bewegende beelden. Praten over televisie lijkt me leuker als je ook de desbetreffende fragmenten terug kunt zien.

Projectleider Branda Faber: 'Daar zijn we ook mee bezig, maar juridisch is het nog lastig. Maar we zullen in de toekomst zeker video laten zien, je moet dan denken aan trailers. En in de toekomst misschien hele programma's.'

Televisier.nl gaat hiervoor samenwerken met de omroepen. Daarnaast is men van plan om eigen content te gaan maken, en denkt men aan digitale kanalen. Faber: 'Maar eerst ligt de focus op het uitbouwen van een community. We willen als gids niet meer sturen, maar mensen laten tippen en andere kijkers overhalen om naar een programma te gaan kijken. Praten over televisie dus.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in