Overslaan en naar de inhoud gaan

Transparantie dringt door in de hospitality industrie

Bij de Heren & Dames Hoteliers begint het besef door te dringen dat er veel te winnen valt bij het aangaan van een dialoog met je…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bij de Heren & Dames Hoteliers begint het besef door te dringen dat er veel te winnen valt bij het aangaan van een dialoog met je klanten of in ieder geval het bedrijf een gezicht te geven.
Starwood hotels is nog voorzichting. Bij hun "insight for preferred guests" wordt de content nog verzorgd door betaalde schrijvers.
Bill Marriott, van de gelijknamige hotel keten doet het al een stuk beter. Zijn persoonlijke "On the Move" vult hij met verve.

related partner content for mobile comes here

Al eerder schreef ik over , die met hun social network ;it.com/" title="www.yatt&;it.com">Yattit momenteel de toon zetten. Vaste gasten en de hotelportiers verzorgen hier de content en geven de "insiders tips".

Delta Airlines doet het ook goed. Direct na de bekendmaking van de merger met Northwest lanceerden ze al , die alle stakeholders van dit initiatief moet overtuigen.

In Nederland?
Het heeft alle door hun aangeboden vergaderaccommodaties voorzien van een widget ( klik maar op de van de website .
Boekers kunnen zo direct zien hoe andere boekers de desbetreffende accommodatie beoordelen. Een mooi initiatief!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in