Overslaan en naar de inhoud gaan

The Skyline is yours

Jongeren denken niet zo snel aan een loopbaan in de bouw en infra. De landelijke campagne 'The Skyline is Yours' moet de komende drie jaar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jongeren denken niet zo snel aan een loopbaan in de bouw en infra. De landelijke campagne 'The Skyline is Yours' moet de komende drie jaar laten zien dat de bouw- en infrasector interessante en afwisselende carrièremogelijkheden biedt. Zowel op tv als in gedrukte promotiematerialen, zowel online als middels voorlichtingscentra en persoonlijk contact op de scholen en tijdens de Dag en Week van de Bouw moet de campagne zichtbaar zijn in Nederland. De website vormt de rode draad in de campagne.

related partner content for mobile comes here

Als je op de website gaat kijken kom je in een virtueel nederland terecht. Geen mens is er te zien en de wind fluit denkbeelding tussen de hoogbouw door. Gaat dit mensen lokken? Wie interviews met jongeren op de kijkt kan zien wat de jongeren werkelijk bezighoudt als het om de bouw gaat: zwaar werk, negatief imago van de branche (bouwfraude) en niet echt een omgeving voor vrouwen. Dan is het de vraag of een campagne als deze nu het juiste vehikel is om daar iets aan te doen. En waarom zo'n ronkend engels motto voor een branche waar het oerhollandse broodtrommeltje en de arbeidsvitaminen de sfeer nog steeds in hoge mate bepalen?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in