Overslaan en naar de inhoud gaan

Duurzame cadeaus voor moeders

Steeds meer bedrijven storten zich op de verkoop van duurzame cadeaus. Zo ook het Naardense GoodforAll ; deze start-up startte vorig jaar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

storten zich op de verkoop van duurzame cadeaus. Zo ook het Naardense
; deze start-up startte vorig jaar met de verkoop van duurzame kerstpakketten aan bedrijven.

related partner content for mobile comes here

Dit jaar wil GoodforAll ook verkopen aan consumenten. De eerste -voorzichtige- stap naar een webwinkel is deze week gezet, op de .

GoodforAll is een idee van Marja Baas. Zij verkocht in 1999 haar bedrijf , een sponsored media uitgeverij, aan de Weekbladpersgroep.

Na een paar jaar interim-management bij buurthuizen in Amsterdam kwam ze op het idee om duurzame cadeaus, relatiegeschenken en promotionele artikelen te verhandelen.

Vorig jaar is de basis gelegd met een business-to-business strategie, maar Baas denkt dat consumenten ook wel voor deze producten te porren zijn.

Een eerste stap op dit pad is de van het tijdschrift LOF, een magazine voor werkende moeders. GoodforAll richt zich met name op deze doelgroep: de volgende stap is de lancering van een eigen webwinkel, op moederdag.

Daarnaast werkt GoodforAll aan een eigen Cradle to Cradle gecertificeerde productenlijn. Wanneer deze op de markt komt, is nog niet bekend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in