Duurzame cadeaus voor moeders
Steeds meer bedrijven storten zich op de verkoop van duurzame cadeaus. Zo ook het Naardense
GoodforAll ; deze start-up startte vorig jaar met de verkoop van duurzame kerstpakketten aan bedrijven.
Dit jaar wil GoodforAll ook verkopen aan consumenten. De eerste -voorzichtige- stap naar een webwinkel is deze week gezet, op de site van het tijdschrift LOF .
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaGoodforAll is een idee van Marja Baas. Zij verkocht in 1999 haar bedrijf Scripta Media, een sponsored media uitgeverij, aan de Weekbladpersgroep.
Na een paar jaar interim-management bij buurthuizen in Amsterdam kwam ze op het idee om duurzame cadeaus, relatiegeschenken en promotionele artikelen te verhandelen.
Vorig jaar is de basis gelegd met een business-to-business strategie, maar Baas denkt dat consumenten ook wel voor deze producten te porren zijn.
Een eerste stap op dit pad is de webshop van het tijdschrift LOF, een magazine voor werkende moeders. GoodforAll richt zich met name op deze doelgroep: de volgende stap is de lancering van een eigen webwinkel, op moederdag.
Daarnaast werkt GoodforAll aan een eigen Cradle to Cradle gecertificeerde productenlijn. Wanneer deze op de markt komt, is nog niet bekend.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid