'DAG ligt op koers'
Crossmediaal nieuws- en actualiteitenplatform DAG (maar voornamelijk bekend vanwege de krant) maakt bekend dat in de eerste meetperiode, na de start op 8 mei 2007, het bereikcijfer is uitgekomen op 677 duizend. Dat blijkt uit cijfers van de stichting Nationaal Onderzoek Multimedia (NOM). De oplage in het derde kwartaal van 2007 lag op 341 duizend (bron: HOI). De oplage is nu 400 duizend.
Edwin Tromp, algemeen directeur van DAG Media:
'In de eerste zeven maanden van ons bestaan is bevestigd dat we 677 duizend dagelijkse lezers hebben. De concurrentie is op zijn zachtst gezegd hevig en dan is het bemoedigend dat we in zo'n korte tijd een stevig bereik hebben opgebouwd met een gemiddelde doorleesfactor van twee.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis'Op basis van lezersonderzoeken hebben we onlangs zowel de krant als de website vernieuwd. Daarnaast hebben we in de afgelopen periode veel aandacht besteed aan onze distributiestrategie en de nodige aanpassingen gedaan. We verwachten dat we met deze aangescherpte koers minimaal 50 procent zullen groeien in de volgende meetperiode.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid