Overslaan en naar de inhoud gaan

'DAG ligt op koers'

Crossmediaal nieuws- en actualiteitenplatform DAG (maar voornamelijk bekend vanwege de krant) maakt bekend dat in de eerste meetperiode, na…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Crossmediaal nieuws- en actualiteitenplatform (maar voornamelijk bekend vanwege de krant) maakt bekend dat in de eerste meetperiode, na de start op 8 mei 2007, het bereikcijfer is uitgekomen op 677 duizend. Dat blijkt uit cijfers van de stichting . De oplage in het derde kwartaal van 2007 lag op 341 duizend (bron: HOI). De oplage is nu 400 duizend.

related partner content for mobile comes here

Edwin Tromp, algemeen directeur van DAG Media:
'In de eerste zeven maanden van ons bestaan is bevestigd dat we 677 duizend dagelijkse lezers hebben. De concurrentie is op zijn zachtst gezegd hevig en dan is het bemoedigend dat we in zo'n korte tijd een stevig bereik hebben opgebouwd met een gemiddelde doorleesfactor van twee.

'Op basis van lezersonderzoeken hebben we onlangs zowel de krant als de website vernieuwd. Daarnaast hebben we in de afgelopen periode veel aandacht besteed aan onze distributiestrategie en de nodige aanpassingen gedaan. We verwachten dat we met deze aangescherpte koers minimaal 50 procent zullen groeien in de volgende meetperiode.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in