Overslaan en naar de inhoud gaan

Volvo en Nokia cobranden op 2,5 km hoogte

Tijdens mijn wintersport vorige week in het Oostenrijkse Bruck boardde ik op Kitzsteinhorn tegen het waarschijnlijk hoogste gecobrande…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens mijn wintersport vorige week in het Oostenrijkse boardde ik op tegen het waarschijnlijk hoogste gecobrande marketing event aan. Het , met als hoofdsponsor. Midden op de gletcher staan twee enorme Iglo's met daarin niet alleen de nieuwe Nokia collectie ten toon gesteld, maar ook een ingebouwde Volvo XC70. Natuurlijk de ideale wintersport auto met zijn 4 wiel aandrijving. Recht daaronder bevindt zich ook nog het grootste snowboardpark van Europa, allemaal door Volvo betaald.

related partner content for mobile comes here

En daar wringt de schoen nu net. Dat Nokia zich met een subcultuur als snowboarders willen affilieren snap ik maar al te goed. Maar ik denk niet dat de gemiddelde snowboarder, van zeg 25 jaar, ook maar enigszins in de lijn van de doelgroep van Volvo ligt. Zeker niet als het gaat om een vehikel met een prijs vanaf 44.000 euro. Het iglo omliggende gebied werd dan ook bevolkt met van de zon genietende 40-plussers en de animo voor de snowboard clinic van een pro was nihil, de arme jongen.
(Nu kan dat ook te maken hebben met het angstaanjagende park, en ik board al 14 jaar...)

Al met al een duur grapje van Volvo, waar ze zeker genoeg bekijks op de piste mee trekken, maar de plank qua targetting mijns inziens behoorlijk misslaan. Gelukkig sponsort Volvo practisch de halve berg en bijbehorende activiteiten dit seizoen, dus de liefhebbers van zweedse degelijkheid zullen wel niet gemist worden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in