Overslaan en naar de inhoud gaan

Voetbalfans spelen de ‘Heineken Star Final’

Als onderdeel van het Heineken sponsorship van de UEFA Champions League heeft Fabrique Communicatie en Design voor Heineken een nieuwe…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als onderdeel van het Heineken sponsorship van de UEFA Champions League heeft Fabrique Communicatie en Design voor Heineken een nieuwe Heineken-campagne in de vorm van een game ontwikkeld. Voetbalfans kunnen op een speciale terecht om daar de ‘Heineken Star Final’ te spelen.

related partner content for mobile comes here

Voor dit UEFA Champions League seizoen bedacht Fabrique in opdracht van Heineken een nieuw concept voor een . De site moest voetbalfans aanspreken, internationaal toegankelijk zijn en de sponsoring van UEFA Champions League door Heineken tot uiting brengen. Ook moest rekening worden gehouden met het thema voor dit jaar: watch the stars under the stars.
Dit resulteerde in een game, waarbij de uitdaging ligt in het zo snel mogelijk ‘trappen’ van jouw persoonlijke voetbal van IJsland (waar de winnaars van vorig jaar de finale bekeken) naar Zuid-Afrika. Om de game voor verschillende spelers over de hele wereld toegankelijk te maken, is de website in vijf talen opgezet.
Visueel is de ‘Star Final’ een combinatie van het Heinekengroen met de visuele identiteit van de UEFA Champions League. Met video’s, 3d-animaties en gepersonaliseerde informatie wordt de speler meegenomen in de ‘Heineken Star Final’. Het spel is begonnen op 3 maart en eindigt op 16 april.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in