Overslaan en naar de inhoud gaan

Publieksprijs voor klimaatcampagne HIER

De meest gewaardeerde milieucampagne van dit moment is de klimaatcampagne HIER, die mensen bewust wil maken van het klimaatprobleem. Een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De wedstrijd om de milieucampagne waar de consument het meest warm voor loopt, werd georganiseerd ter gelegenheid van het 10-jarig bestaan van Milieu Centraal. Volgens de vakjury werkt de HIER-campagne erg achter de schermen. "We weten weinig van HIER zelf, maar dat vindt ik geen minpuntje," aldus jurylid Cees van Woerkum (hoogleraar communicatiemanagement). "Dat de consument voor deze campagne kiest, is eigenlijk een heel goed teken,"aldus jurylid en talentscout Henkjan Smits. Winnaar HIER zei bij monde van Sible Schöne heel erg blij te zijn met de prijs. Hij benadrukte dat de klimaatcampagne HIER vooral bekend is door zijn activiteiten, ook al riep het logo bij de jury weinig herkenning op.

related partner content for mobile comes here

Via stemkastjes kreeg het consumentenpanel het laatste woord. De HIER-campagne kreeg 6,65 punten op een schaal van 1 tot 10. Op de tweede plaats eindigde winkelketen BCC met De groene stekker", op plaats drie Het Nieuwe Rijden, op plaats vier de Rabobank met de klimaathypotheek en als laatste eindigde het Voedingscentrum met een campagne over bewust kiezen van vlees.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in