Overslaan en naar de inhoud gaan

AdLink Media werkt samen Fabchannel.com

AdLink Media heeft een samenwerkingsovereenkomst gesloten met online-concertvideobedrijf Fabchannel.com.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

AdLink Media gaat advertentieruimte exploiteren op deze , waarop on-demand video's van popconcerten te zien zijn.

related partner content for mobile comes here

Volgens AdLink krijgen adverteerders er met Fabchannel een ideaal kanaal bij, dat zich richt op de doelgroep van muziekliefhebbers in de leeftijd 15-25 jaar. 'Via de traditionele kanalen, zoals tv, zijn deze doelgroepen steeds moeilijker te bereiken', zegt Denny Plaggenburg, product manager bij AdLink Media.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in