Overslaan en naar de inhoud gaan

'Meer invloed consument op tv-pakket'

De gezamenlijke programmaraden hebben een voorstel gepresenteerd om de consument meer invloed te geven op alle belangrijke radio- en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens , waarin alle programmaraden vertegenwoordigd zijn, moet de invloed van consumenten uitgebreid worden naar digitale pakketten en nieuwe aanbieders zoals KPN. In die pakketten stelt de exploitant nu eenzijdig het aanbod van zenders vast.

related partner content for mobile comes here

De programmaraden sluiten daarmee aan op de wens van een meerderheid van de Tweede Kamer. Die nam een motie aan van Joop Atsma (CDA) en Arie Slob (ChristenUnie), die ervoor pleit de invloed van de consumenten via programmaraden te verstevigen en uit te breiden.

Kabelraden.nl denkt aan een jaarlijks (verplicht) regionaal onderzoek naar kijk- en luisterbehoeften. Met de uitkomsten ervan onderzoekt de kabelexploitant de door hem gewenste wijzigingen en deze overlegt hij vervolgens met zijn klanten, die worden vertegenwoordigd door een programmaraad.
Vandaag overhandigt voorzitter Marco Swart van kabelraden.nl het voorstel aan Kamerleden tijdens Media Distribution Day.
Bron: .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in