Onderzoek naar Internal Branding
Internal Branding is hot. Zestig procent van de grote bedrijven zegt ermee aan de slag te zijn in de praktijk. Maar is er wel wetenschappelijke onderbouwing voor het investeren in dit onderwerp?
Onderzoek is er wel, maar versnipperd. Daarom een oproep.
Heb je zelf onderzoek gedaan (bijvoorbeeld in het kader van een opleiding), of ben je interessant onderzoek in de literatuur tegen gekomen, laat hieronder dan een samenvatting inclusief bronvermelding achter.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAls velen dit doen en blijven doen, kan dit een punt op het internet worden waar je je op de hoogte kunt stellen van onderzoek op het gebied van Internal Branding.
Beperk je samenvatting s.vp. tot 150 a 200 woorden maximaal. En laat een goede literatuurvermelding achter.
De samenvatting kun je posten via 'Reageren' hieronder.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid