Lees dit voor je de volgende advertentie inkoopt
Op Seth's Blog, van marketing goeroe Seth Godin, kwam ik het volgende filmpje tegen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Op Seth's Blog, van marketing goeroe Seth Godin, kwam ik het volgende filmpje tegen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Een erg goede herinnering aan de oude regel dat je op de juiste plek moet adverteren, de plekken waar je doelgroep op zoek is naar informatie waar jouw aanbieding op aansluit.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDit lijkt een erg duidelijke en eenvoudige regel maar waarom dan toch reclame van een verzekeringsmaatschappij als ik sportnieuws wil lezen?
Of van die overdreven flashy banners van telecom providers als ik economisch nieuws lees.
Komt dit door het cpc model waarbij met hagel schieten toch weinig extra kost? De erorme budgeten van verzekeraars en telecom providers? Of mis ik iets?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid