Overslaan en naar de inhoud gaan

Winnaar van Industrial Marketing Award: Ulstein-Sea of Solutions

Ulstein-Sea of Solutions, ontwerper van schepen, is winnaar van de Industrial Marketing Award 2008. Het bedrijf zet volgens de Stichting…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

, ontwerper van schepen, is winnaar van de Industrial Marketing Award 2008. Het bedrijf zet volgens de en het meest overtuigend marketing in binnen de industriële omgeving. De stichting en de bank willen met deze prijs de innovatiekracht en het realiseren van klantwaarde stimuleren in technisch georiënteerde organisaties. Het is de eerste keer dat de award is uitgereikt.

related partner content for mobile comes here

ING Bank is hoofdsponsor van dit evenement. Hans Hagenaars, directeur marketing ING Nederland: 'Een goede marketingstrategie bij het introduceren van een innovatie op de markt kan het succes en daarmee de concurrentiekracht van Nederlandse bedrijven vergroten.'

Ulstein-Sea of Solutions ontwerpt schepen die worden ingezet bij het ontwikkelen van olie en gasvelden. Het bedrijf kijkt daarbij verder dan de eigen klant en kan daardoor praktische en innovatieve oplossingen voor afnemers aanbieden. Hierdoor zijn de klanten van Ulstein-Sea of Solutions in staat hun bedrijfseconomisch resultaat te verbeteren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in