Overslaan en naar de inhoud gaan

Edwin van der Sar werkt voor Smint

Keeper van het Nederlandse voetbalelftal en Manchester United is te zien als doelman in de nieuwe tv-commercial van Smint.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Keeper van het Nederlandse voetbalelftal en Manchester United is te zien als doelman in de nieuwe tv-commercial van .

related partner content for mobile comes here

Edwin van der Sar en zoetwarenfabrikant Perfetti Van Melle hebben een sponsorovereenkomst gesloten voor de periode van een jaar.

In de reclamecampagne neemt Edwin van der Sar het op tegen drie aanvallers die een penalty nemen. Van der Sar weet ze glorieus te stoppen. De aanvallers staan symbool voor drie ongemakken waar Smint de oplossing voor is: koffieaanslag, tandplak en een slechte adem.

Jan Heeling (commercieel directeur) van Smint: 'Edwin past uitstekend bij het merk Smint. Hij straalt vertrouwen uit, je kunt altijd op hem rekenen. (...) Zijn sympathieke uitstraling en grote bekendheid passen uitstekend bij het merk Smint. Daarnaast is hij sinds 2005 ambassadeur van de stichting Doe Een Wens wat ons ook erg aanspreekt.'

De tv-commercial wordt woensdag 19 maart voor het eerst uitgezonden. Dit jaar zullen Edwin van der Sar en Smint meerdere keren gezamenlijk in beeld verschijnen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in