Overslaan en naar de inhoud gaan

Landmacht zet weer TENQ’s in

De Koninklijke Landmacht heeft voor de tweede maal voor een ‘groot offensief’ via jongerenplatform TENQ gekozen om op een vernieuwende…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Iedere keer wanneer den scholier een flesje water tapt, verschijnt de campagne van de Koninklijke op het TENQ scherm. Ook zullen er 10.000 flesjes en bidons met legerprint onder scholieren worden uitgedeeld.

related partner content for mobile comes here

TENQ is sinds haar lancering in oktober 2006 naar eigen zeggen uitgegroeid tot de grootste digitale jongerenzender op middelbare scholen. TENQ bestaat uit een waterapparaat met ingebouwd flatscreen, met daaraan gekoppeld een 42 inch-scherm. Het platform probeert overgewicht bij jongeren tegen te gaan alsmede water drinken en bewegen te stimuleren.
TENQ bereikt inmiddels 250.000 scholieren door heel Nederland op (V)MBO, HAVO en VWO instellingen. Eerder werden de TENQ schermen gebruikt door o.a. de ABN Amro, het Ministerie van Justitie en de Nationale Commissie voor Internationale Samenwerking en Duurzame Ontwikkeling (NCDO).

De Landmacht maakt ook gebruik van de segmentatiemogelijkheden van TENQ door op MBO-scholen de officierenopleiding te promoten, terwijl bij de VMBO-scholen een campagne zal gaan draaien om scholieren te werven voor de instroomopleiding van de Koninklijke Landmacht (de IOKL). In november volgt het tweede deel van de campagne.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in