Overslaan en naar de inhoud gaan

NOM: Telegraaf heeft grootste bereik

De Telegraaf heeft het grootste bereik van de landelijke dagbladen, gevolgd door Metro en Spits. Dat blijkt uit de nieuwe publicatie van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Telegraaf exclusief zondageditie heeft een bereik van 16,2, De Telegraaf ‘gewoon’ bereikt 16 procent. Metro heeft een bereik van 14,3 procent, Spits 13,2 procent. Voor het eerst zijn bereikscijfers van Dag gepubliceerd. De PCM-titel kwam in 2007 dagelijks bij 5 procent van de Nederlanders onder ogen. Voor de Pers die voor de tweede maal gerapporteerd wordt, steeg het gemiddeld dagbereik door naar 6 procent.
AD Dagbladen bereiken 11,5 procent, de Volkskrant scoort 6,2 procent, NRC Handelsblad 4,2 procent en Trouw 2,5.
Nieuw in de rapportage ‒ er wordt voor het eerst per kalenderjaar gerapporteerd - is het bereik van de dagedities van dagbladen. Naast een gemiddelde voor de hele week is nu van iedere dageditie een apart bereikscijfer beschikbaar. Het bereik van de Nederlandse dagbladen is door het grote percentage abonnementen (86 procent) vrij stabiel, en toont weinig verschillen op de doordeweekse dagen. Het zaterdagbereik stijgt daar wel substantieel boven uit.

related partner content for mobile comes here

Bij de tijdschriften heeft Kampioen (ANWB) een bereik van 40,4 procent, Allerhande 29,9, Veronica Magazine 21,1 en Libelle 20,2 procent.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in