Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclameman moet lachen om pr-man

Ha, de reclameman moet lachen om de pr-man die wordt aangepakt, in de VS. De reclameman is Danny G., blogger achter AdPulp, de pr-man niet…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ha, de reclameman moet lachen om de pr-man die wordt aangepakt, in de VS. De reclameman is Danny G., blogger achter, de pr-man niet minder dan Mark J. Penn, CEO van het internationale Burson-Marsteller-netwerk. Harvard-graduate en een van zijn specialismen is, pluk ik van ;s site">B-M's site: 'providing research-based communications strategy to political figures, corporations and crisis situations.' En crisis is er.

related partner content for mobile comes here

AdPulp concludeert op basis van een artikel gisteren in de dat Penn, 'chief strategist' van Hillary Clinton's campagne een held op sokken is. Nu de kans groot is dat Hillary het definitief aflegt tegen de andere Democratische kandidaat, Barack Obama, en er steeds meer verhalen naar buiten komen dat haar campagne een zootje is ('how can she run the country if she can't run her campaign', reageert iemand), blijkt Penn zijn rol dit week-end in een onderschept mailtje sterk gebagatelliseerd te hebben. Hij beschreef zichzelf daarin als iemand die 'geen onmiddellijke verantwoordelijkheid droeg' voor de campagne. Hij was slechts "an outside message advisor with no campaign staff reporting to me." Maar Howard Wolfson, communicatiechef van de campagne, zegt dat Penn overall verantwoordelijk is voor strategie en boodschap en iemand anders dat-ie regelmatig praat met Hillary over de campagne.
Danny G. sneert er vrolijk op los op zijn AdPulp: 'He's the CEO of Burson-Marsteller, a big-time global PR firm and WPP subsidiary, so I'm sure he's got some skills, but watching this election season I've never seen anyone try so hard to convince the world that up is down, night is day, and 1+1 is 3 -- and be so seemingly bad at it.' Om als volgt te besluiten: 'I mean, PR people are usually incredibly effective at what they do. What am I not getting here? What's the deal?'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in