KPN en First8 winnaars Dagbladgoud 2007
Na de Gouden Loeki wint Goeiemoggel voor KPN Zakelijke Markt - gemaakt door N=5 ‒ ook de publieksverkiezing van de beste…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In de categorie non-profit gaat Dagbladgoud naar First8 met de uiting in het kader van Wereld armoededag. De publieksverkiezing van de beste dagbladuiting vond voor de derde keer plaats.
Via een dagbladcampagne werd krantenlezend Nederland opgeroepen een stem uit te brengen op één van de tien uitingen die door een publiekspanel uit 121 inzendingen waren geselecteerd. In totaal brachten zo’n 42.000 mensen hun stem uit. Dat is ruim 20 procent meer dan vorig jaar.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Dagbladgoud bestaat uit een publieksprijs en een vakprijs. De vakjury koos eerder al uit alle 121 inzendingen De Terugroepactie van Volkswagen tot winnaar van Vakgoud 2007.
Zie ook hier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid