Overslaan en naar de inhoud gaan

Kroymans-account definitief naar OMD

Kroymans Corporation, de importeur voor onder meer Kia, Alfa Romeo, Saab, Jaguar en SsangYong, heeft definitief haar mediabelangen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Adformatie meldde in november al dat Kroymans een pitch hield voor de verschillende merken en consolidatie bij één mediabureau. De diverse automerken waren tot nu toe ondergebracht bij diverse bureaus. De samenwerking met OMD omvat het gehele traject van strategische planning tot inkoop voor alle media. Daarnaast ondersteunt OMD ook alle dealeractiviteiten.

related partner content for mobile comes here

Patrick ten Berge, manager business development bij Kroymans: ‘We wilden optimaal gebruikmaken van potentiële consolidatievoordelen voor Kroymans Corporation’s huidige en toekomstige merkorganisaties en de diverse dealernetwerken en OMD heeft laten zien op dit traject zowel organisatorisch als strategisch een goede partner te zijn’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in