Intelligente point-of-sale werkt
Dat de belangstelling voor POS-marketing toeneemt, is niet zo vreemd: consumenten beslissen vaak pas ter plekke, als ze in de winkel zijn. Dat betekent niet dat elke POS-actie evenveel effect heeft. Onderzoek laat zien dat voor een optimaal effect vooral de timing belangrijk is.
‘Bing-bang-campagnes’, waarbij de consument zowel via tv of print als via acties op de winkelvloer geattendeerd wordt op een nieuw product of nieuw aanbod, scoren bovengemiddeld goed.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisOok intelligente coupon-acties werken goed. Daarbij krijgt de klant meteen de korting terug en hoeft hij niet, zoals bij refund-acties, van alles te ondernemen om het aankoopbedrag geheel of gedeeltelijk teruggestort te krijgen. Verder blijken ook special editions of bonusverpakkingen het uitstekend te doen, net als premiums die goed bij het merk passen.
Bron: Marketingjournal
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid